Досудове врегулювання спору у разі неналежного виконання контрагента своїх обов`язків згідно укладеного договору.
У разі неналежного виконання своїх обов`язків, а саме несплата коштів за отримані послуги або товар кредитор повинен звернутися до боржника з письмовою претензією. Претензія - це вимога кредитора до боржника про добровільне врегулювання спору, пов’язаного з порушенням його майнових прав і законних інтересів.
Претензія повинна відповідати встановленій нормі Господарського кодексу України. Відповідно до законодавство претензія розглядається в місячний строк з дня її отримання. Також до претензії необхідно додати копії всіх документів на які кредитор посилається, як на підставу своїх вимог.
У разі якщо досудове врегулювати спор не вдалося, кредитор повинен звернутися до суду за захистом своїх прав.
Адвокати АО “VOX LEX” будуть раді Вам допомогти як на стадії досудового врегулювання спору так і в судовому розгляді справи.
Звертайтесь до адвокатів АО “VOX LEX” за номерами:
- ☎️+380 (50) 930 90 06;
- ☎️+380 (50) 280 48 97;
- ☎️+380 (67) 58 22 887