У період вимушеного карантину багато людей залишились без роботи, тобто без єдиного джерела для існування.
Вважаємо, що данна інформація може буде для Вас актуальною.
Перелік документів, скан-копії яких треба подавати для реєстрації в Державній службі зайнятості:
- паспорт громадянина України;
- реєстраційний номер облікової
- картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту;
- військовий квиток, за наявності – посвідчення УБД;
- особам з інвалідністю – також копія довідки МСЕК із рекомендаціями про працю та індивідуальної програми реабілітації.
Разом із документами треба вказати свій контактний номер телефону, щоб за потреби працівник центру зайнятості міг оперативно зв’язатися із заявником. Також необхідно заповнити заяви про надання статусу безробітного та призначення допомоги з безробіття встановленої форми, яку Ви можете знайти на офіційному сайті Держанвої служби зайнятості. Заяву разом з доданими скан-копіями направити на електрону адресу.
Адвокат АО “VOX LEX”
Кристина Лаба